Mandmade Produkty

Produkty Handmade od Mario

Witam, mam na imię Mario Jestem ze Słowacji i mój długoletni hobby to zrobić prosty ręcznych urządzeń, z którymi can'll Ci pomóc w domu.

Moje produkty wysyłając kuriera po otrzymaniu ustaloną cenę na moich kluczy. Przy zamawianiu poprzez e-mail wyśle numer konta.


Produkty wysłane po otrzymaniu zaliczki w wysokości uzgodnionej kwoty na konto. Czas dostawy (4-10 dni roboczych od dnia otrzymania kwoty do mojego konta)

Konsumenci mogą zwrócić towar w ciągu 14 dni od daty zakupu towaru. Koszty przesyłki są pokrywane przez konsumenta. Zwrot sprzedawca towaru do kupującego w ciągu 14 dni po powrocie.

Cena transportu:

Czeski, polski, węgierski - 65 zl
Austria, Niemcy, - 88 zl
Francja, Irlandia, Wielka Brytania, Belgia, Luksemburg, Holandia - 110 zl
Inne kraje UE - 175 zl

Płatność: konto bankowe, PayPal, eBay












Adresse:
Mário Faktor
Pálkovičova 87
02001 Dolné Kočkovce
Slovakia
E-mail: mario35 „at“ centrum.sk
Tel: +421 949 329 405

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz